Megérdemled.....

... hogy jobban élj, hogy valóra váljanak álmaid, hogy elérd a kitűzött céljaidat. Célom az, hogy mindenkinek segítsek, aki mindezt elszeretné érni! Gyakorlati tanácsok, hogy elérd a céljaid!

hubertf.jpgHubert Freidl, a Lyoness Holding Europe AG. alapítója és vezérigazgatója


március 16-án 18.00 órától tájékoztatót tartott Budapesten, melyen 600 fő vehetett részt. Az érdeklődés óriási volt, amit az is bizonyít, hogy a jelentkezés aktiválását követően a rendelkezésre álló létszám mindössze 48 perc alatt betelt! Sokan lemaradtak, nem vehettek részt a tájékoztatón, ezért az alábbiakban összefoglaljuk az ott elhangzott információkat.

Hubert Freidl beszámolt a 2008-ban, a Lyoness eddigi legmozgalmasabb és legizgalmasabb évében történt legfontosabb eseményekről, illetve az elért eredményekről:

Bemutatta a nemzetközi vállalati struktúrát, a 12 EU országban, nemzetközi szinten m5ködő vásárlói közösség tagjainak száma meghaladta a 460.000 főt, a termékpartnerek száma pedig a 15.000-et!

A 2008. májusában nagy sikerrel lebonyolított Lyoness Golf Open idén májusban is megrendezésre kerül, melynek teljes bevétele a Lyoness Child and Family Foundation számláját gyarapítja.

A Lyoness Child and Family Foundation (Lyoness Gyermek és Család Alapítvány) az elmúlt évben Tanzániában több mint 100 gyermek befogadására alkalmas árvaházakat épített, illetve gondoskodik a képzésükről, ami számukra a felemelkedés egyetlen esélyét jelenti.

A nemzeti projekt 2008-ban Ausztriában Marianne Hengl „Szeretem az életem - a fogyatékosság, mint esély” c. könyvének PR-támogatásában valósult meg. Ez a hölgy 2008-ban Ausztriában az ÉV embere díj nyertese lett humanitárius tevékenység kategóriában, célja „az esélyegyenlőség iránti szolidaritástudat erősítése”.

 

Láthattuk a Szlovákiában működő logisztikai központot, mely 2,5 hónap alatt összesen 326.179 db Welcome Package-et juttatott el az ügyfelekhez, ami 6.523 csomagot jelentett naponta!


2009 legfontosabb eredményei, célkitűzései:


Hubert Freidl 2 hetet töltött Mexikóban, ahol az üzleti tárgyalások mellett a Lyoness Child and Family Foundation következő projektjét készítette elő.

A Lyoness olaszországi leányvállalata április 10-ével kezdi meg hivatalos működését.

Februártól megkezdte működését a Lyoness saját filmstúdiója Bécsben (Lyoness Media GmbH), mely a reklámfilmek elkészítésén túl a kommunikáció új dimenzióját nyitja meg a jövőben (pl. oktatási anyagok).

A Cashback Card 2009. január 1-től nemzetközi szinten is használható! Ez azt jelenti, hogy Európa minden országában vásárolhat a kártyájával a kártya-elfogadóhelyeken és élvezheti az előnyöket!

Ausztriában több új, jelentős üzletlánccal bővült a Cashback Card-ot elfogadó termékpartnerek köre: pl. Forstinger (122 üzlettel), Roth benzinkúthálózat (31 üzlettel), Wienerwald (14 üzlettel), Heindl (31 üzlettel), stb.

6 új EU ország piacnyitása történik meg 2009-ben (pl. Anglia, Törökország, Belgium, Hollandia, valamint komoly előrelépések valósulnak meg az amerikai kontinensen történő megjelenéssel kapcsolatban is.

3 héten belül megkezdődik az ún. on-line vásárlások tesztelése Ausztriában, mely a későbbiekben valamennyi országban bevezetésre kerül.

Jelentős hangsúlyt fektet a Holding a Cashback Card-ot elfogadó termékpartnerek számának, valamint a vásárlási forgalom növelésére.

Új szolgáltatással bővül a weboldal: a Lyoness „háziasszonya” részletesen bemutatja a weboldalt, a webirodát, segít az érdeklődő ügyfeleknek a honlapon való tájékozódásban, ismerteti az elszámolási rendszer előnyeit, a regisztrációt, stb. Ezáltal érthetőbbé, közvetlenebbé válik a kommunikáció, ami nagy segítséget nyújt majd a kampány során csatlakozó, kevés információval rendelkező ügyfelek számára. 3 hölgyet is láthattunk a jelentkezőkből, melyek közül kiválasztják a legjobbat.


A Reklámkampánnyal kapcsolatos legfontosabb információk:

 

A 2008. október végén Ausztriában indult első hullám célja a márkanév bevezetése és a bizalom elnyerése volt. Közvélemény-kutatási eredmények szerint a Lyoness márkanevet a megkérdezettek 46%-a ismeri. Ez az eredmény egyértelm5en jó, hiszen hasonló kampányok eredményessége a tapasztalatok alapján 30-40%-os ismertségi arányt mutat.

 

Az ausztriai Reklámkampány második hulláma március 6-án indult, a termékpartnerekkel közös megjelenéssel, regionális és országos szinten egyaránt.

Célja: a Lyoness rendszerében történő vásárlás előnyeinek ismertetése, új ügyfelek regisztrálása és a meglévő inaktív ügyfelek aktivizálása, kommunikáció és bizalom erősítése, a vásárlási forgalom növelése. Hubert Freidl bemutatta az új reklámfilmeket, a rádióban elhangzó reklámokat (az egyik hang pl. a James Bondot szinkronizáló osztrák színészé!), az új szlogeneket (pl. „Most egész Ausztria együtt vásárol!”, „Mi nem bónuszpontokat, hanem készpénzt kapunk vissza a vásárlásaink után!”, „Mi nem akciókra vadászunk, hanem mindenhol előnyösen vásárolunk!”, stb.), új plakátokat. Több nagy termékpartnerrel jelenik meg közösen a Lyoness, mint pl. a közelmúltban csatlakozott Forstinger autóalkatrészeket forgalmazó, 122 egységgel rendelkező üzletlánc, a Roth benzinkúthálózat, stb. Ezek a partnerek az együttműködés jegyében regisztrálják az érdeklődő vásárlókat, akiket majd a kampányban résztvevő ügyfelek között osztanak szét. A közös reklám-megjelenést nyereményjáték is erősíti: pl. az április 30-ig a Roth benzinkutaknál tankoló és a Lyoness-hez regisztráló új vásárlók között 1.000 € érték5 üzemanyag-utalványt sorsolnak ki. Az első ügyfélosztás április végén, május elején várható. Természetesen a pontosabb információkról minden érintett Ügyfelünket megfelelő időben tájékoztatjuk.

 

A harmadik hullám 2009 őszén indul, hasonlóan a másodikhoz a termékpartnerekkel közös megjelenéssel, célja: új ügyfelek regisztrálása és a meglévő inaktív ügyfelek aktivizálása, kommunikáció és bizalom erősítése, vásárlási forgalom növelése.

 

A Cashback Magazin 2. száma február 15-én jelent meg 600.000 példányban (a postázás folyamatos), a 3. szám megjelenése májusban várható, mely már magyar nyelven is olvasható lesz!

Egyik legfontosabb jelenlegi projekt az egységes, nemzetközi oktatási rendszer kidolgozása, melyet a Holding a magyar vezetéssel közösen alakít ki. A különböző tájékoztatási és oktatási rendezvények holdingszinten egységes névvel és egységes tartalommal kerülnek áprilistól lebonyolításra.

Ennek jegyében a heti rendszeres Információs Est új neve Business Info,

a Bázisszemináriumé és a regionális képzéseké pedig Lyoness Day.

A február 15-i Bázisszemináriumon bemutatott új tartalom és forma már ezt vetíti előre, a végleges verziót közösen dolgozzuk ki.

 

Új típusú képzési forma a Business Seminar, mely három szinten történik a jövőben.

A Business Seminar 1-en első alkalommal a megerősített karrierszinttel rendelkező munkatársak vehetnek részt (kb. 150 fő), a képzés 2 napos lesz, első alkalommal április 18-19-én, melyen Hubert Freidl is részt vesz! Ennek költségéről és feltételeiről megfelelő időben tájékoztatjuk az érintetteket, szervezése folyamatban van. Aki ezen részt vesz, a cégtől ajándékba kapja a Business Seminar 2-t és 3-at, ami a magasabb szintű szakmai képzésen felül különleges élményeket is tartogat.

Az első Business Seminar 2 várható időpontja május 28-31.,helyszíne valószínűleg Burgenland, feltétele: a Business Seminar 1-en való részvétel és min. 3. karrierszint.

Szintén új esemény az ún. Power Day, ami kifejezetten különleges, motivációs rendezvény lesz, Magyarországon először ősszel. A pontosabb részletekről folyamatos tájékoztatást adunk.

Az oktatási rendszert az ún. Workshopok (csoport találkozók) teszik teljessé, melyek az alapszintű rendszer- és üzletépítési ismeretek elsajátítását segítik.

 

Április 14-én Bécsben Nemzetközi Sales Meeting lesz 11.00-16.00 óra között, a min. 3-as karrierszinttel rendelkezők számára. Témái: új oktatási rendszer bemutatása, stratégia-célok-tervek ismertetése, tapasztalatcsere, egymás megismerése. A további részletekről és feltételekről az érintetteket időben tájékoztatjuk.

Ősszel első alkalommal rendezi meg Ausztriában a Holding a „Mozgás napját” („Tag der Bewegung”ő, melyre egész Európából várják a jelentkezőket. Itt kirándulások, kerékpártúrák, sportvetélkedők biztosítják a kikapcsolódást, segítik egymás megismerését, felidézve a sátorozás hangulatát.

Az újabb információkról hamarosan és rendszeresen tájékoztatjuk Tisztelt Business Partnereinket!

 

Munkájához sok sikert kíván:

a Lyoness Hungary Kft. vezetősége

Személyes gondolataim, kiegészítéseim a hivatalos levélhez:

HUBERT FREIDL BUDAPESTEN

100euro.jpgMegígértem, hogy írok néhány szót Hubert Freidl budapesti látogatásáról. A héten nem maradt időm, hogy írjak, de szerencsére az iroda megtette helyettem (lsd. fent).

Ime:

"Most válság van, a legrosszabb, ami az embereket érheti és a legrosszabb, ami az emberekre vár. És ez még csak a kezdet, sajnos sokan veszthetik el a munkájukat.  Ha kell egy mellékállás.... kitűnő döntés a Lyoness. Több ezer embernek tudunk segíteni. Az idő megérett számunkra. Csak az a kérdés, akarunk e segíteni barátainknak?

A Lyoness hetente tud pénzt juttatni annak, aki hajlandó ezért tenni. Hetente fizetés az elvégzett munkáért! Ez nem rossz, ugye? Jelenlegi munkahelyeden is így van?"

Ezt követően hangzott el mindaz, amit a fenti hivatalos közleményben olvashattatok.Majd így folytatta Hubert Freidl:

"Mindenki tudja, mit szeretne,mindenki szeretné élni a saját életét.

Ha valaki azt mondja, nekem nem kell több pénz, az rendben van. Ez az ő döntése.
De ha valaki szeretné kivenni a részét, pénzt akar - segítsünk neki!

Fel kell ébredni! A Lyoness express egyre gyosabban közlekedik, senkire sem vár.
A "normális életben" az ember az élete végére éri el az eredményeket (amit szeretne): autó, ház, anyagi biztonság, nyugdíj, stb. És ha jön egy válság? Minden elveszhet. Önök is erre vágynak?
Egy olyan lehetőség van a kezünkben, mely megváltoztatja az életünket.

Van, aki sosem adja fel. Volt idő, mikor kinevettek, mikor nem vettek komolyan Benünnket. Ahol a reklámkampány első része már lefutott, ott már megkérdezik: Tudunk közös üzletet csinálni?

Én sosem adtam fel, sosem fogom feladni! Én addig küzdök, míg ez a cég megszerzi helyét a történelemben. Sosem hagyom abba, mert örömöm lelem benne. Nem csak azért vagyunk együtt, hogy pénzt keressünk - örömet is kell, hogy okozzon nekünk!

Ez az üzlet egyszerű, egyszerűen csak tenni kell! Minden nap a sikerig! Amikor mindenkinek működik a rendszer, akkor elérkezik a siker. Ha igazán akarjuk, el fogjuk érni! Csak az agyunkat kell erre beállítani. Az utóbbi néhány hónapban hagyták magukat eltéríteni. Ki kell szakítani a tortából a saját szeletünket!

az a személy, akit nem szólítanak meg, lehet, hogy 8-as karrieres lesz és az Ön üzletét tudná naggyá tenni.

Nagyon sok esetben hagyjuk magunkat lényegtelen dolgokkal eltéríteni. Nem fontos dolgokon törjük a fejünket. A sok lényegtelen, felesleges gondolat negatív hatást érhet el. Ez nekem nem működik, igazságtalan velem a világ.... a szomszéd asszony hibás, a kutya...  stb.

Használják gondolataikat! Mi volt tegnap? Az már történelem.
A holnap a jövő! A ma a legfontosabb! Ma kell élni, kell dolgozni, kell sikeresnek lenni! Ami holnap lesz, jobbá tehetjük, de ezt ma kell elindítani! Csak ez viszi tovább Önöket az életben. Időpont egyeztetések - gáz! gáz! gáz!

Miért indítanak el egy üzletet és nem gondolják végig, hogyan érik el a 8. karrier szintet? Forduljanak ahhoz, akin azt látják dolgozik az üzletben. Segíteni fog Önöknek, hogy elérjék céljaikat!

Nagyon jó helyen és jó időben vannak! Gondolják meg, aki 3 év múlva indul el, milyen rosszul tud elindulni? (Nekik nehezebb lesz!)

Valami kialakult, nekem szerencsém volt, nekem volt egy jó ötletem.
Mindenki jó üzletet akar csinálni. Az elején nem volt egyetlenegy ügyfelünk sem, és majdnem ugyanennyi kereskedő és iroda volt. De én (és néhány barátom) biztos voltam benne, hogy amit csinálok jó az embereknek, és nektek is ajánlom, higgyetek benne és FULL GÁZ!!!!

Én 2-3 évvel előbbre dolgozom, hogy mindenkinek jó legyen. Figyeljétek meg az USA-t 2 év múlva! Ez az üzlet gigantikusan nagy lesz. A Red Bull tulajdonosa (Matesitz) egyetlen dobozzal világhíres lett, mi van akkor a mi kezünkben? Csak a piacot kell felosztanunk.

Ki mondta hajdanán, hogy ez egy jó üzleti lehetőség? Senki.

Önök itt a világ legnagyobb üzletének születésénél vannak jelen. Ez az Önök gyermeke!

Magyarország, ideje lelépni a fékről és gázt adni! Hisz a Ti családotokról, éleletetekről van szó! Aki ma elmegy a lehetőség mellett, az 3 év múlva azt fogja mondani: - A francba 3 éve miért nem vettem komolyan? -

CÉL, TERV, HIT, LELKESEDÉS.

Önök határozzák meg 52 alkalommal egy évben, hogy azon a héten mennyi pénzt kapjanak. Küzdjenek meg a sikerükért!

Minden készen van ahhoz, hogy 8-as karrieresek legyenek (13 millió Ft havi fizetéssel). 100%-os támogatás, csak csinálni kell!"





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 33
Heti: 43
Havi: 615
Össz.: 230 375

Látogatottság növelés
Oldal: A múlt, a jelen és a jövő
Megérdemled..... - © 2008 - 2024 - megerdemled.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »